Hur det fungerar | Flex IT Rent

Flex IT Rent Cart Amount

0

Behöver du IT-utrustning för tillfälligt bruk, men vill inte köpa den? Dock vill du vara säker på snabb leverans, välfungerande utrustning och ett konkurrenskraftigt pris? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kan erbjuda dig trygghet och berättar exakt hur vi arbetar.

Vår arbetsmetod syftar till att erbjuda dig kvalitet och bra service. Vi gör allt i vår makt för att hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vi kan snabbt skicka dig ett icke-bindande anbud och vid behov tillhandahålla utrustning samma dag. Och om du behöver prata med oss, kan du kontakta oss direkt på vår chattlinje eller på telefon från 8:30 till 17:30 på vardagar.

Nedan beskriver vi de åtgärder vi vidtar efter att ha fått din ansökan. Men vi vill anpassa varje ansökan så mycket som möjligt enligt dina behov. Vid behov anpassar vi processen enligt dina önskemål eller till några särskilda krav du kan ha.

Steg 1 >> Ansökan

Du kan skicka in din ansökan via webbplatsen eller så kan du skicka e-post/ringa oss med en förfrågan. Vi analyserar din ansökan och kontaktar dig för att ta reda på exakt vad du behöver. Vi löser eventuella oklarheter och vi undersöker några extra alternativ med dig. Vi kan vanligtvis skicka dig ett icke-bindande anbud samma dag. När du hyr utrustning regelbundet, gör vi gärna fasta prisavtal som uppfyller alla dina krav. På så sätt är du alltid garanterad den bästa hårdvaran till det bästa priset.

Steg 2 >> Utvärdering

Du utvärderar anbudet. Om du har några frågor kan du kontakta oss direkt.

Steg 3 >> Bekräftelse

Du ger ditt godkännande när du är nöjd med anbudet vi skickade till dig. Vi skickar dig då en orderbekräftelse.

Steg 4 >> Leverans

Vi levererar din beställning en arbetsdag tidigare så att du har tid att förbereda dig. Vi debiterar inga extra kostnader för detta. Vi kan leverera utrustning till valfri plats, inklusive internationellt. Vi levererar utrustningen och om Ni önskar installerar den, i förekommande fall. I den osannolika händelsen av ett fel eller problem, kan du kontakta oss omedelbart. Vi ger dig garanterad support. Efter leverans skickar vi dig en faktura via post eller e-post.

Steg 5 >> Ringa för hämtning/förlängning

Vi ringer dig en arbetsdag före utgången av hyresperioden. Vi frågar dig om du vill förlänga din hyresperiod eller om du vill få utrustningen hämtad. Vi gör en överenskommelse om när vi kan komma och hämta utrustningen. Ett tredje alternativ är att du kanske vill behålla vår utrustning. I så fall kan du köpa den hyrda utrustningen till ett konkurrenskraftigt pris.

Steg 6 >> Kontroll av de hyrda varorna

Efter mottagandet av varorna, kontrollerar vi dem på vårt lager och du får feedback om huruvida de har returnerats i sin helhet och i gott skick.

Alltid
det lägsta priset

icon-voorraad

Stort
lager

Börja arbeta direkt

Mer än 20
års erfarenhet

Supersnabb leverans

Flexibel service