Vanliga frågor | Flex IT Rent

Flex IT Rent Cart Amount

0

frågorLäs våra vanliga frågor. Du kan hitta svaret på din fråga här. Om ditt svar inte finns här, kan du alltid kontakta oss.

Hur vet jag att jag kan få det bästa priset hos Flex IT Rent?
Flex IT Rent genomför regelbundet undersökningar av marknaden och ger dig en lägsta prisgaranti.

Jag kan inte hitta den utrustning jag söker på webbplatsen.
Vår webbplats visar grundutbudet i vårt uthyrningslager. Vi kan nog ändå hjälpa dig att hitta det du letar efter, så kontakta oss utan dröjsmål..

Får jag förlänga hyresperioden?
Vi kommer att kontakta dig en arbetsdag före utgången av hyresperioden för att fråga dig om du vill att vi ska hämta utrustningen eller om du vill förlänga hyresperioden. Du kan förlänga hyresperioden så länge du vill.

Kan jag också köpa utrustningen efter hyresperioden?
Ja du kan köpa utrustningen efter hyresperioden. Låt oss veta om det är vad du vill och vi kommer att skicka dig ett konkurrenskraftigt anbud.

Kan jag installera min egen programvara på utrustningen?
Du får installera vilken programvara du vill. Emellertid, kan vi inte tillhandahålla support för den programvaran.

Måste jag ta bort vår data och användarspår själv?
Flex IT Rent rensar automatiskt all utrustning efter att den har återvänt från våra kunder. Om du vill ha extra säkerhet kan du ansöka om vårt Blancco certifikat för certifierad rengöring av dina data.

Kan ni installera utrustning åt oss på plats?
Ja, självklart! Har du inte tid eller kunskap att installera utrustningen? Låt då oss göra det åt dig.

Kan jag hyra utrustning som privatperson?
Vi hyr bara ut utrustning till företag och institutioner.

Vad händer om hyresutrustningen har en defekt eller fel?
Om detta händer, vänligen kontakta oss direkt. Vår utrustning är vanligtvis mycket tillförlitlig, så det händer lyckligtvis mycket sällan. Om vi inte kan lösa problemet via telefon, kommer vi att skicka en ingenjör till dig på plats eller så kommer vi att byta ut utrustningen kostnadsfritt.

Kan jag lägga till extra funktioner till utrustningen, såsom extra minne eller ett grafikkort?
Ja du kan utöka utrustningen med extra minne eller ett grafikkort.

Vad är leveranstiden?
Om du beställer idag levereras din utrustning i morgon. Vill du ha den levererad tidigare? Det är absolut inga problem. Vi kan även leverera den till dig samma dag eller så kan du hämta den samma dag från vår anläggning i Leiden.

Kan jag också hämta utrustningen själv?
Ja det kan du, på vår adress på Zaalbergweg 9, 2314 XS i Leiden kan du hämta utrustningen mot uppvisande av legitimation. Då behöver du inte betala några transportkostnader.

Kan ni också leverera utrustning utomlands?
Är en av dina utländska filialer också i tillfälligt behov av IT-utrustning? De kan också dra nytta av våra konkurrenskraftiga priser, och våra utmärkta internationella avtal med transportföretagen innebär att våra fraktsatser utomlands är nästan desamma som i Nederländerna.

Leveransadressen är inte samma som hämtningsadressen – är detta ett problem?
Det är absolut inget problem för oss eftersom 9 av 10 av våra sändningar levereras av DHL. Har du några särskilda önskemål när det gäller leverans och/eller hämtning? Låt oss då veta, eftersom Flex IT Rent också har sina egna bussar och förare som kan leverera utrustning över hela Nederländerna.

Alltid
det lägsta priset

icon-voorraad

Stort
lager

Börja arbeta direkt

Mer än 20
års erfarenhet

Supersnabb leverans

Flexibel service